Visie op sponsoring

Er is een tendens dat de overheid zich steeds verder terugtrekt uit de financiering van de sport. vv Zuidhorn streeft ernaar de voetbalsport zo toegankelijk mogelijk te houden en ook daarom steunen we op sponsoring door lokale en regionale ondernemers.

We hebben een duidelijke visie op sportsponsoring:
vv Zuidhorn ziet sponsoring als een zakelijke overeenkomst die wordt aangegaan voor meerdere jaren en die voor alle partijen winst oplevert. Onze sponsoren zijn daarmee onze partners en als vereniging vinden we, dat een tegenprestatie hoort bij de ondersteuning die een ondernemer ons biedt.

Doordat we voor langere tijd met onze sponsoren samenwerken, kunnen we aan die samenwerking op een degelijke manier invulling geven.

Jaarlijks organiseren we een groot aantal activiteiten: op voetbalgebied, om de samenhang tussen de club en de lokale gemeenschap te vergroten en activiteiten waarbij onze sponsoren zich kunnen presenteren en kunnen netwerken.

Sponsormogelijkheden

Voor een uitgebreid overzicht van de sponsormogelijkheden willen we je vragen contact op te nemen via onderstaand mailadres. Onderstaand geven we alvast een voorzet en uiteraard zijn ook andere mogelijkheden bespreekbaar.
- Hoofdsponsorschap
- Stersponsorschap
- Bordsponsorschap
- Adverteren presentatiegids
- Shirtsponsoring senioren
- Shirtsponsoring jeugd
- Sponsoring trainingspakken
- Adverteren infoschermen
- Sponsoring evenementen

Samen voor de winst
We zijn trots op onze vereniging en gaan voor de winst! Bent u geïnteresseerd in sponsoring bij vv Zuidhorn, neemt u dan eens vrijblijvend contact op met de sponsorcommissie. Graag kijken wij met u hoe we uw en onze scoringskansen kunnen verzilveren!

De sponsorcommissie van vv Zuidhorn bestaat uit de volgende leden, te bereiken per mail via [email protected]:

Jan Stuitje Contact
Erik Kapma Contact