Inhaalduel Zuidhorn - Marum via livestream

6 oktober 2020 0:00

Vandaag speelt Zuidhorn 1 de inhaalwedstrijd tegen SV Marum. Het duel begint om 19.00 uur en wordt vanwege de coronamaatregelen gespeeld zonder publiek.

Om de wedstrijd toch te kunnen zien organiseert vv Zuidhorn samen met Marum een livestream. Op deze manier kunnen supporters van beide clubs dit mooie affiche toch nog volgen.

De livestream wordt vanavond vanaf 19.00 uur aangeboden via onderstaande link. Nogmaals het uitdrukkelijke verzoek om je te houden aan de (nieuwe) maatregelen en niet naar het sportcomplex te komen! Kijk de wedstrijd via de livestream, mogelik gemaakt door SV Marum.

Alvast veel kijkplezier!

Livestream Zuidhorn - Marum 6 oktober 19.00 uur