Zuidhorn - Veenwouden ook via livestream

9 oktober 2020 0:15

Afgelopen dinsdagavond hadden we bij vv Zuidhorn de primeur: via een livestream kon de wedstrijd tegen SC Marum van minuut tot minuut worden gevolgd. Komende zaterdag opnieuw een rechtstreekse uitzending.

Dit keer is SC Veenwouden de tegenstander. Door gezamenlijk op te trekken wordt supporters van beide clubs de mogelijkheid geboden om de wedstrijd live te volgen.

De livestream is zaterdag vanaf 15.00 uur beschikbaar via onderstaande link en wordt mogelijk gemaakt door Sikko Cazemier uit Leek. Tot vlak voor aanvang van de wedstrijd routeert deze nog naar onze website, maar rond de klok van 15.00 uur is er bewegend beeld. Het commentaar bij de wedstrijd komt deze keer van Bart Brandts Buys, die samen met een co-presentator het wedstrijdverslag verzorgt.

Tenslotte nogmaals het uitdrukkelijke verzoek om je te houden aan de coronamaatregelen; kom dus niet naar het sportcomplex en kijk de wedstrijd via de livestream.

Alvast veel kijkplezier!

Livestream vv Zuidhorn - SC Veenwouden 10 oktober 15.00 uur