Klustijd bij vv Zuidhorn

5 november 2020 15:30

Juist in deze tijd is het belangrijk dat velden, materialen en overige zaken op orde worden gehouden. De klusploeg van de vereniging draagt haar steentje hier graag aan bij.

Onlangs stonden de dug-outs van veld 2 op het programma. Bijgaande foto getuigt van een grondige schoonmaakbeurt.

Jan Bats en Minko Jansma staan op de foto afgebeeld en hebben de Redactie verzekerd, dat dit het enige moment was, waarop de anderhalve meter even net niet in acht werd genomen.

Mooi om te zien dat ook in deze roerige tijd nog volop wordt (samen)gewerkt binnen de vereniging.