De Kantineflits #6

22 maart 2021 17:15

Lees mee met de zesde en zeker niet de laatste kantineflits, waarin je alles leest over de realisatie van onze nieuwe kantine.

Mocht je vorige week geluisterd hebben naar Radio Noord, dan heb je daar kunnen horen dat we van plan zijn om contracten af te sluiten met zowel SKSG als met De Boshut. Dit betekent dat ons eigen home en de kantine overdag, op doordeweekse dagen, gebruikt zullen worden voor buitenschoolse opvang.

In ons eigen home hebben we inmiddels een nieuwe bestuurskamer afgetimmerd, waardoor er ook voor de club op deze dagen overdag ruimte beschikbaar blijft.

In de nieuwe kantine ligt inmiddels een nieuwe pvc-vloer en dat ziet er echt prachtig uit. Grote dank hiervoor gaat uit naar de firma Schuiling!

Afgelopen week zijn zo goed als alle nieuwe kabels, leidingen en wandcontactdozen geplaatst en zijn leidingen onder de vloer opnieuw aangelegd. Dit is werk waar we straks niets meer van zien, maar het is erg belangrijk voor een nieuwe, goed functionerende kantine. Deze werkzaamheden zijn bijna allemaal gedaan door vrijwilligers, iets waar we trots op zijn.

Eenieder die zijn of haar bijdrage aan de realisatie van de kantine heeft geleverd of dat nog gaat doen: hartelijk dank daarvoor! Zonder jullie inzet zou een nieuwe kantine in deze vorm en met deze faciliteiten niet betaalbaar zijn.

De komende week moet er het nodige verfwerk worden verricht en gaan we ons voorbereiden op de komst van de nieuwe bar en achterwand in de kantine. Daarna zal er nieuw meubilair geleverd worden en zullen we ons bezighouden met de nieuwe verlichting. Zoals je op de foto’s kunt zien is het werk nog niet gedaan, maar het einde is in zicht. We hopen dat de kantine gereed is voor gebruik op het moment dat de coronamaatregelen dat toelaten.

Naar aanleiding van de aankondiging in de vorige kantineflits, van een enquête onder de jeugdleden van onze vereniging, kregen we van wat oudere leden de vraag waarom de enquête alleen onder de jeugd wordt uitgezet..., 'de kantine is er toch voor jong en oud?' Dat klopt helemaal, onze nieuwe kantine is er voor jong en oud! We vragen in elke kantineflits om ideeën en suggesties, maak gebruik van die mogelijkheid! Heb je ideeën over het assortiment, suggesties voor activiteiten of de inrichting, laat het weten door een mailtje te sturen naar: [email protected].

Namens het bestuur,
Bert Broekhuis