Dames mix voetbaltoernooi (april)

16 april 2021 14:30

De dames en meiden van vv Zuidhorn spelen op zaterdag 24 april van 12.00 uur tot 17.00 uur een mix voetbaltoernooi. De teams worden gevormd door speelsters van MO-15-2 tot en met Vrouwen 1.

De afgelopen jaren is de groei van het ledenaantal bij de dames en de meiden van vv Zuidhorn fors geweest. Daar zijn we erg blij mee. Bij de jeugd zijn we als vereniging in bijna alle leeftijdsklassen vertegenwoordigd met minimaal één meidenteam. En voor het komende seizoen wordt serieus gekeken naar de mogelijkheid om met een derde seniorenteam aan de competitie deel te nemen. Al met al een mooie ontwikkeling.

Ben jij tussen de 15 en 27 jaar (restrictie in verband met covid) en lijkt het je leuk om kennis te maken met het meiden- en vrouwenvoetbal bij vv Zuidhorn? Geef je dan voor 22 april op en je doet ook mee met het dames mix voetbaltoernooi.

Voor opgave en informatie kun je rechtstreeks contact opnemen met Ron Swinkels, zowel per e-mail als per telefoon (06-47 01 09 84).