Nieuws opening kantine vv Zuidhorn

7 juni 2021 0:15

De coronamaatregelen worden gelukkig steeds verder afgebouwd. Cafés, restaurants en ook sportkantines mogen inmiddels onder voorwaarden weer open. In dit bericht vind je het laatste nieuws over de opening van de nieuwe kantine van vv Zuidhorn.

De beheerstichting van de kantine heeft besloten om de nieuwe kantine na de zomervakantie voor het eerst te openen. Dat we nu nog niet open gaan, heeft vooral te maken met de regels waaraan we moeten voldoen:

• gezondheidscheck, reserveren en gebruik van vaste zitplaats zijn verplicht;
  • zitten aan de bar is niet toegestaan;
  • maximum 50 bezoekers tegelijkertijd, met inachtneming van de anderhalve meter afstandsregel;
  • per tafel is plaats voor maximaal 4 personen, met inachtneming van de anderhalve meter afstandsregel;
  • personen uit 1 huishouden mogen wel met meer personen aan tafel zitten.

Gezien deze maatregelen en de organisatie die nodig is voor handhaving, hebben we een afweging gemaakt en besloten de kantine voor de vakantie niet meer te openen. Dit ook in het licht van de nog korte periode (enkele weken) voor de zomervakantie.

Deze beslissing geeft ons de tijd om de kantine helemaal af te maken en de puntjes op de 'i' te zetten, zodat we jullie kunnen ontvangen in een prachtig nieuwe kantine.

We gaan na de zomerstop en als de coronamaatregelen het toestaan open vanaf week 32. Dat is de week van maandag 9 augustus. In die week starten ook de eerste trainingen voor het nieuwe seizoen.

We zijn daarnaast bezig met de voorbereiding voor een officiële en feestelijke opening. Hierover wordt zo spoedig mogelijk gecommuniceerd.

Sportieve groet,
namens Stichting Beheer Kantine vv Zuidhorn,