Koffie en fris op zaterdagochtend

10 juni 2021 23:15

Na lange tijd is het zover: we gaan weer koffie, fris, thee en andere consumpties verkopen bij de sportvelden. Zaterdagochtend zijn er in het kader van de KNVB Regiocup diverse jeugdwedstrijden en bieden we dit aan.

Vanwege de coronamaatregelen wordt publiek helaas nog niet toegelaten tot het sportpark. De klandizie is hierdoor voorlopig beperkt. Ook worden geen zitplaatsen aangeboden, zolang de maatregelen van kracht zijn.

Wij hopen natuurlijk dat dit gauw verandert, zodat iedereen weer kan genieten van een heerlijke kop koffie, frisdrank en andere lekkere consumpties tijdens een mooie pot voetbal.

Het verkooppunt staat tijdens de regiocupwedstrijden op het terras van de kantine. We verkopen (nog) geen warme snacks en alcoholische dranken, dat bewaren we voor het moment dat de kantine (Sportcafe Zuidhorn!) weer opengaat.