Nieuwe Coronamaatregelen

17 november 2021 8:30

Het kabinet heeft onlangs nieuwe maatregelen afgekondigd die ons als spelers, ouders, staf en bezoekers direct raken.

De belangrijkste is dat er geen publiek meer is toegestaan bij de trainingen en wedstrijden. Hoe jammer dit ook is en/of hoe onlogisch je deze maatregel ook ervaart roepen we als bestuur iedereen dringend op deze maatregel op te volgen en niet de trainingen en wedstrijden te bezoeken!

Een andere nieuwe maatregel is de verplichte QR-check voor het gebruik van de kleedkamers, kantine, toiletten en bestuurskamer voor iedereen die 18 jaar of ouder is. De manier waarop we dat georganiseerd hebben kun je vinden in het opgestelde Coronaprotocol.  Ben je 18 jaar of ouder en heb je als speler geen geldige QR-code of wil je geen QR-check dan ben je van nog steeds van harte welkom maar je mag  geen gebruik maken van de kleedkamers en de kantine.

Ook de verplichte sluitingstijd raakt ons en als gevolg hiervan is ons Sportcafé alleen nog geopend op wedstrijddagen tot uiterlijk 20.00 uur.

De gevolgen van de nieuwe maatregelen hebben we omgezet in een (nieuw) Coronaprotocol wat geldt voor spelers, ouders, staf en bezoekers.

Heb je vragen over de maatregelen of het protocol stuur dan even mail naar: [email protected]

Klik hier voor het Coronaprotocol vv Zuidhorn