Update cornonamaatregelen 21 februari 2022

21 februari 2022 12:00

Vanaf 26 februari zijn de maatregelen versoepeld en zijn er geen beperkingen meer voor het voetballen en het gebruik van de kantine.

De maatregelen zijn door het kabinet bijna allemaal opgeheven. Vanaf vrijdag 25 februari is daarom geen QR-check meer nodig voor het gebruik van de kleedkamers, kantine, eigen home en bestuurskamer. De 1,5 meter langs de lijn en het mondkapje in de katine behoren dan tot het verleden.

Daarom hebben we hebben als club ook geen Coronoprotocool meer nodig.

Wat bijft staan is dat als je klachten hebt, je thuis blijft en jezelf laat testen. Krijg je tijdens de wedstrijd en/of training klachten ga je direct naar huis en laat je testen.
Ook bij een positieve test blijf te thuis, na vijf dagen kun je weer meedoen aan de trainingen en wedstrijden mits je klachtenvrij bent.