VV Zuidhorn steunt Oekraïne

11 maart 2022 13:45

Als club willen laten zien dat we begaan zijn met het lot van Oekraïners. Daarom dragen de aanvoerders van al onze teams een aanvoerdersband in het blauw-geel.

Door het dragen van deze band willen we steun betuigen aan onze medevoetballers in de Oekraine. Die niet meer in vrijheid hun wedstrijden zullen spelen maar zijn geconfronteerd met oorlog en alle gevolgen van dien. Zoals geweld, doden, gewonden, verdriet en angst. Sommigen zijn op de vlucht naar een veilige plek terwijl anderen hun land verdedigen.
We willen door het dragen van de band de Oekraïners een hart onder riem steken en laten zien dat we als één team achter hun staan.