Jeugdcommissie zoekt jouw hulp!

16 augustus 2022 12:45

De Jeugdcommissie (JC) zoekt met spoed een coördinator voor de JO6 t/m JO9 en een coördinator voor de meidenteams.

Binnen de jeugdafdeling van vv Zuidhorn hebben wij de jeugdcommissie en de technische commissie. Deze commissies zorgen ervoor dat alle kinderen elke week met plezier kunnen deelnemen aan alle voetbalactiviteiten.

Beide commissies hebben coördinatoren voor de O6 t/m O9, O10 t/m O12, O13 t/m O15, O16 t/m O19 en alle meidenteams. Op deze manier wordt er op een constructieve wijze samengewerkt.

Kerntaak van beide commissies: samen de gehele jeugdafdeling beheren en alle belangen van het jeugdvoetbal zowel binnen als buiten de vereniging zo goed mogelijk behartigen. De jeugdcoördinator is belast met de coördinatie van de dagelijkse gang van het jeugdvoetbal.

Voor de betreffende categorie zijn dit de volgende taken:

• Eerste aanspreekpunt
  • Contactpersoon voor de jeugdleiders
  • Verzorgt communicatie met ouders en andere clubs
  • Is aanspreekpunt voor nieuwe leden
  • Eventuele nevenactiviteiten (mee)organiseren
  • In overleg met de technische commissie de opzet van de teamindelingen en trainingstijden vaststellen
  • Overleg maximaal 1x per maand

De totale tijdsinvestering bedraagt cira 2 uur per weerk. Heb je affiniteit met de doelgroep JO6 t/m JO9 of met de meidenteams en heb je interesse of vragen? Neem dan contact op met: [email protected]