Van de Kledingcommissie

29 augustus 2022 19:45

De sponsorcommissie en kledingcommissie hebben er alles aan gedaan om ieder team goed van kleding te voorzien. In sommige gevallen is dit helaas niet gelukt, vanwege leveringsproblemen. We doen er samen alles aan om nieuwe kleding zo snel als mogelijk geleverd te krijgen en daarna te laten bedrukken. Maar er kan geen ijzer met handen worden gebroken. De beide commissies doen hun uiterste best. Heb je vragen mail ([email protected]) ons gerust ook bij tekorten of beschadigde kleding, dan gaan ze aan de slag om ieder lid van onze vereniging te laten voetballen in representatieve clubkleding.