Zuidhorn verlengt contract Erwin Molog voor dames 1 en 2

28 februari 2023 16:00

Erwin Molog is bezig aan zijn eerste jaar als hoofdtrainer van de damessenioren van vv Zuidhorn. De TC heeft na positieve gesprekken besloten het contract van Erwin met een jaar te verlengen.

Als trainer heeft Erwin de ambitie om het beste uit zijn speelsters te halen. Zijn trainingen zijn altijd goed voorbereid en er wordt stap voor stap toegewerkt naar de wedstrijden waarin verzorgd voetbal wordt nagestreefd. Erwin neemt tevens de coaching voor dames 1 voor zijn rekening. Het team komt uit in de derde klasse L, waarin na 13 wedstrijden de 4de plek wordt bezet.

Dames 2 heeft het moeilijk in de vierde klasse I, waar ze de rode lantaarndragers zijn. Desalniettemin blijft Erwin onverstoorbaar zijn koers vervolgen om naast een hoog spelplezier, ook meer resultaten met de speelsters te realiseren. Sinds kort is Andrea Arkema als leider toegevoegd aan dames 2. Ze is een welkome aanvulling, aangezien er tot dan toe geen leider voor dit team was gevonden.

Met het vastleggen van Erwin voor volgend seizoen is er alvast duidelijkheid gecreëerd en kan er een goede basis voor volgend seizoen worden gelegd. Als TC en bestuur wensen we Erwin, de begeleidingsstaf van dames 1 en 2 en de speelsters zelf, alvast een succesvol vervolg van de competitie toe.