Sportcafé Zuidhorn maakt topdag mee

16 mei 2023 7:00

Zaterdag 13 mei was een topdag voor Sportcafé Zuidhorn. Het mooie weer, meerdere jeugdwedstrijden en een gevuld middagprogramma van seniorenteams zorgde ervoor dat het Sportcafé zeer druk werd bezocht.

Al in de ochtend was er veel aanloop en op het veld voor het Sportcafé was een leuke spelactiviteit voor de kinderen geplaatst.

Als club zijn we trots op Bas Broeils en de vele vrijwilligers die achter de bar en in de keuken ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt. Op zo'n topdag als afgelopen zaterdag bezochten honderden leden en bezoekers ons Sportcafé. Naast een prima omzet zorgt het ook voor goede PR.

Als klap op de vuurpijl vierde Zaterdag 6 hun kampioenschap en was er live muziek, waardoor het nog lang gezellig bleef.