Sponsoractie Poiesz resulteert in mooi bedrag!

29 mei 2023 18:00

VV Zuidhorn ontvangt het mooie bedrag van €1059 na deelname aan de clubactie van Poiesz! In de maanden maart en april kon er in de winkelketen worden meegedaan aan deze actie om geld te verdienen voor ieders favoriete (sport)vereniging. Het leverde vv Zuidhorn ruim €1000 op en daar zijn we erg blij mee.

Door het kopen van producten bij Poiesz in Zuidhorn konden er munten worden gespaard voor meerdere (sport)verenigingen in het dorp en omstreken. Een actie die door de club erg gewaardeerd werd. Langs deze weg willen we dan ook Poiesz en alle klanten die ons gesteund hebben hartelijk bedanken!