1e presentatiegids voor oudste en jongste lid

14 november 2016 12:00

Redactie

Ons jongste spelende lid Sil van der Boom en ons oudste clublid tevens erelid de heer Evert Kapma, ontvingen zaterdag uit handen van voorzitter Hessel Brandsen het 1e exemplaar van de nieuwe presentatiegids.

Spits in spé Sil uit F8 en de heer Kapma waren voor deze gelegenheid uitgenodigd in de bestuurskamer, waar zij werden ontvangen door het voltallige productieteam van de presentatiegids en door onze voorzitter. Na een glaasje fris respectievelijk een kopje koffie ging het gezelschap naar buiten voor de officiële overhandiging van de gids.

Vooraf had Sil nog een vraag voor ons erelid, hij was namelijk benieuwd naar de leeftijd van de heer Kapma. Die nieuwsgierigheid was wederzijds en al snel werd berekend dat het leeftijdsverschil tussen beiden maar liefst 83 jaar is.

Natuurlijk werd er nog wat relevante informatie uitgewisseld over wie op welke positie had gevoetbald, in welk team en hoe leuk dat was.

Fotografen Johan Vergonet en Arend Jan Zwarteveen, die ook nauw bij de productie van de gids betrokken zijn, legden deze happening op de gevoelige plaat vast. Voorzitter Hessel Brandsen wenste Sil en de heer Kapma veel lees- en kijkplezier en sprak de hoop uit dat beiden nog lang lid blijven van vv Zuidhorn.

Dit jaar is er een andere aanpak gekozen voor wat betreft inhoud en vormgeving van de presentatiegids. Teamfoto’s ontbreken, die worden later gemaakt en de nadruk ligt meer op beeld dan op tekst. De vormgeving was deze editie in handen van Kevin van der Kooi, speler van Zaterdag 1.

Klaas Huizenga verzorgt wederom de verspreiding en laat de gids deze week in de bus van onze leden en sponsoren stoppen. Heb je na deze week nog geen gids ontvangen, mail dan even naar [email protected] zodat nabezorging geregeld kan worden.

Lees ook het betreffende nieuwsbericht op www.welkominzuidhorn.