Pupil van de Week: Stef Kremer uit JO9-4

20 december 2016 13:45

Op zaterdag 3 december was Stef Kremer uit JO9-4 Pupil van de Week bij de wedstrijd van Zaterdag 1 tegen DZOH. Stef had de eer om bij de laatste thuiswedstrijd alles mee te maken rondom deze prachtige pot en wie weet, had hij wel een belangrijk bijdrage in het positieve resultaat: het werd 4-1 voor Zuidhorn.

Stef was erbij! En het werd een prachtige middag, zowel voor hem als voor spelers, coaches en publiek. Het is ook niet zomaar iets als je in de keuken mag kijken van de Zaterdag 1 iconen. En juist dat was voor Stef weggelegd deze middag. Hij genoot met volle teugen van alles en nog wat.

De spetterende afsluiting was natuurlijk dat hij van trainer Martin Drent van DZOH de vraag kreeg voorgeschoteld om vanwege zijn goede prestaties en aanmoedigingen mee terug te reizen naar Hoogeveen, de thuisbasis van DZOH dat met 4-1 weer de bus in kon.

Dat ging Stef te ver... hij blijft liever in Zuidhorn en wond daar geen doekjes om. Martin Drent of niet, dat maakte Stef niet uit. Hij liet zich het patatje prima smaken en ging daarna met vader Tjeert weer op huis aan. Niet in de bus maar gewoon met de kiksen aan per fiets.

Datum: Zaterdag 3 december 2016
Wedstrijd: Zuidhorn 1 - DZOH 1
Uitslag: 4 - 1
Op de vragen van Klaas en Willem gaf Stef de volgende antwoorden:
Hoe heet je Stef Kremer
Hoe oud ben je 8 jaar
Wanneer ben je jarig 12 november
Naar welke school ga je De Brug
In welke groep zit je Groep 4
In welk team speel je F4
Waar speel jij in het team Middenvelder
Wat is je favoriete club Barcelona
Wie is je favoriete voetballer Neymar
Heb je naast voetbal nog andere hobby's Nee
Wat eet je het liefst Poffertjes
Naar welke programma's kijk je graag Sponge Bob
Welke muziek vind je mooi Uhhhh...
Wat wil je later graag worden Profvoetballer
Heb je deze week nog iets leuks gedaan Doelpunt gemaakt
Wil je verder nog iets vertellen Nee hoor
Waarom ben jij op voetballen gegaan Omdat ik het leuk vind
Hoe vond jij het om pupil van de week te zijn Super leuk

Na aflloop was er voor Stef een lekker patatje. Hij ontving ook het vaantje Pupil van de Week en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter. Dat werd hem uitgereikt door Martin Drent, de trainer van DZOH. De bal werd uitgereikt door Kees Bouma.