Terugblik Kerstzaalvoetbaltoernooi 2016

11 januari 2017 9:45

Op woensdag 28 december en donderdag 29 december deden 230 jeugdleden van onze vereniging mee aan het jaarlijkse kerstzaalvoetbaltoernooi. Er werd ook dit keer met veel inzet en goed spel gestreden voor elke meter.

Spelers en speelsters uit de B- tot en met F-categorie namen dit jaar deel aan het toernooi. Sommige finales moesten beslist worden door strafschoppen. Voor elke categorie stond er een wisselbeker op het spel en alle F- en E-pupillen kregen een medaille. Deelnemers en deelneemsters hadden het naar hun zin en kunnen terugzien op leuke toernooidagen.

De toeschouwers hebben ongetwijfeld genoten van mooie acties, prima reddingen, leuke aanvallen en veel doelpunten. Bedankt voor jullie aanwezigheid en aanmoedigingen! De eindstanden van het toernooi gaan als volgt de boeken in:

F-pupillen: winnaar Groningen
E-pupillen: winnaar Feyenoord
D-junioren: winnaar Ajax
C-junioren: winnaar PSV
B-junioren: winnaar Feyenoord

Zonder vrijwilligers kunnen we natuurlijk geen evenement organiseren. We bedanken dan ook de teambegeleiders, onze scheidsrechters en alle anderen die zich voor dit toernooi  hebben ingezet!