Vervolg bekercompetitie jeugdvoetbal

30 januari 2017 9:15

Afgelopen week heeft de loting plaats gevonden voor het vervolg van de bekercompetitie jeugdvoetbal. De wedstrijden zijn veelal vastgesteld in de maand februari.

Op de website van de KNVB vind je het programma per leeftijdscategorie. Klik hier om het meteen te bekijken. Binnenkort wordt deze informatie ook zichtbaar op de teampagina's op onze website, onder het tabblad 'Beker'.

Als op deze datum een competitiewedstrijd gepland staat dan is deze verplaatst naar het eerst volgende vrije inhaalweekend. De bekerwedstrijden kunnen alleen worden verplaatst als de tegenstander akkoord gaat, maar moeten uiterlijk op de vrijdag na de geplande datum gespeeld zijn.

Bij gedeeltelijke afgelasting wordt altijd uitgeweken naar het kunstgrasveld, indien beschikbaar. Bij afgelasting door weers- of terreinomstandigheden op de wedstrijddag, wordt altijd geprobeerd om de wedstrijd te spelen op het terrein van de tegenstander.

Bron: Wedstrijdzaken