Brainstormsessie bij FC Groningen over meidenvoetbal

5 februari 2017 20:00

Afgelopen zaterdagavond werd er voorafgaande aan de wedstrijd van en op initiatief van FC Groningen gebrainstormd over het meidenvoetbal binnen Noord-Nederland. VV Beilen, Fc Grootegast, Voetbal Vereniging Gorecht Haren, SVO BDE - damesvoetbal Emmen en VV Zuidhorn waren hierbij aanwezig.

Tijdens deze tweede bijeenkomst zijn weer goede stappen gemaakt om het meidenvoetbal in Noord-Nederland op een hoger plan te krijgen. Een aantal verenigingen met een groot aantal meisjesleden waren hiervoor uitgenodigd.
Bij de bijeenkomsten kunnen we ervaringen uitwisselen, van elkaar leren en initiatieven ontplooien.
We zijn natuurlijk trots dat VV Zuidhorn hier ook een rol in speelt, met inmiddels meer dan 100 meisjes en damesleden.