JO15-1 handhaaft zich in 3e divisie

9 april 2017 12:00

Met een zwaar bevochten 0-1 overwinning in Winschoten op de plaatselijke WVV JO15-1 heeft het team van coaches Anton Klat en Jan Jansma en trainer Abel Huizinga zich weten te handhaven in de 3e divisie!

Twintig punten uit twintig wedstrijden (vijf meer dan doelstelling)! Een prestatie die weinigen aan het begin van het seizoen voor mogelijk hebben gehouden. De laatste vijf wedstrijden hebben zeven punten opgeleverd maar belangrijker nog: voor elke grasspriet werd gevochten.

Een geweldige teamprestatie, met spelers die allemaal wekelijks laten zien dat je met inzet en de juiste focus als individu het team versterkt. Elke wedstrijd zijn er andere uitblinkers, maar vooral na de winterstop heeft het groepsproces een enorme vlucht toegenomen. Geblesseerd, basiskracht of wissel: het maakt niet uit. Wij zijn Zuidhorn JO15-1 en hier win je niet van!

Nieuwsgierig geworden? Op zaterdag 29 april speelt JO15-1 thuis tegen de koploper. Plaats van handeling is veld 1, aanvang 11.00 uur. Tot dan!

Bron: Foto's door Menko Kroeske