Geslaagde Vriendinnendag 2017, met foto's

4 mei 2017 13:00

Op een zonnige woensdagavond 19 april was het zover. De vlaggen stonden te wapperen om de in totaal 81 meiden te verwelkomen voor de vriendinnendag. De sfeer zat er goed in, met een lekker muziekje op de achtergrond.

Per leeftijdscategorie werden er een aantal voetbal gerelateerde oefeningen uitgevoerd waaronder schieten op het gatendoek. De oefeningen stonden onder kundige begeleiding van een aantal trainers/trainsters, voetbalsters van MO17, MO19, VR1 én een voetbalster van de beloften van SC Heerenveen, namelijk Anouk Bats. Dat de meiden van deze voetbalster nog veel konden leren werd al snel duidelijk. Anouk had een paar leuke oefeningen bedacht met behulp van touwladders. Ook de techniek van het kappen en draaien werd door haar 'eigen' gemaakt.

Bij het gatendoek konden prijzen in de wacht worden gesleept, aangeboden door o.a. Sporthuis Bergman. Ook werd er een bal aangeboden door de vereniging, gesigneerd door Anouk.

Aan het einde van de training volgde er een fotomoment met behulp van een speciaal gemaakte fotolijst. Deze foto's staan op Facebook en kunnen via deze link worden bekeken.

Uiteindelijk gingen de meiden voldaan huiswaarts met een goodiebag gevuld met lekkers (aangeboden door AH Zuidhorn) en een hebbedingetje (aangeboden door de KNVB).

Al met al een geslaagde vriendinnendag waarvoor wij alle vrijwilligers willen bedanken. Dankzij hen liep alles op rolletjes!

Anneke, Mireille en Anita