VV Zuidhorn MO15-1 Kampioen!

31 mei 2017 15:30

Na het kampioenschap van MO13-1, is het ook de meiden van MO15-1 gelukt om als eerste te eindigen in de 2e klasse 7.

En weer is er een kampioenschap te vieren bij de meiden van VV Zuidhorn, namelijk die van MO15-1!! Afgelopen zaterdag hebben ze, na een hele goede wedstrijd te hebben gespeeld, de uit-wedstrijd van Grootegast gewonnen met 0-2. De andere kampioenskandidaat VTT moest vanavond eveneens aantreden tegen het sterke Grootegast. Deze werd verloren met 4-3. Met deze uitslag kan VV Zuidhorn MO15-1 niet meer worden ingehaald op de ranglijst. Daarmee is het kampioenschap een feit.

Dit is een hele goede prestatie van dit jonge team. Veel meiden uit dit team zijn nog onder 13 jaar. Het verschil in fysieke grootte was in de meeste gevallen best behoorlijk, maar dat werd zeker gecompenseerd door de betere voetbalkwaliteiten.

Met nog één wedstrijd te spelen tegen Kollum, sluiten we het succevolle seizoen af.

De foto's van de wedstrijd zijn te vinden op Facebook, op de VV Zuidhorn Meiden site.