VV Zuidhorn 30+ vrouwen: 2e op VV Aduard 2000 toernooi

2 juni 2017 23:30

Het eerste toernooi van de 30+ dames is een feit. De routiniers van weleer hebben een tweede plaats behaald op het toernooi bij VV Aduard 2000.

Met 12 dames werd er afgereisd naar Aduard. Met 5 wissels moest het toernooitje te doen zijn. En dat ging best aardig!
De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen VV Aduard 2000. Deze wedstrijd werd meteen gewonnen met 5-0. De tweede wedstrijd tegen NEC Delfzijl werd ook vrij gemakkelijk gewonnen met 6-0.  De laatste wedstrijd tegen Oosterparkers moet uitsluitsel geven wie er met de eerste plaats vandoor ging.  Het ging gelijk op tegen de jonge vrouwen van Oosterparkers. Kansen genoeg, maar ze gingen er niet in. Het doel bij 7 tegen 7, bleek toch iets te klein. Dat is nog even wennen. Uiteindelijk werd er verloren met 1-2. Een tweede plek! Niet gek voor de eerste keer dat dit team samenspeelt.