Vacatures vv Zuidhorn

16 oktober 2017 20:15

Met ingang van begin november zullen op de algemene ledenvergadering twee bestuursfuncties vacant komen, omdat de zittende bestuursleden volgens schema aftreden en niet herkiesbaar zijn. Het gaat hierbij om de functies secretaris van het bestuur en bestuurslid communicatie.

We zoeken nieuwe invulling voor deze functies in een dynamisch, pragmatisch maar ook gezellig bestuur. Beide functies spelen een rol in het dagelijks bestuur van vv Zuidhorn. De functie-inhoud van beide functies:

Taakomschrijving Secretaris

• Verwerken van binnenkomende en uitgaande post (inclusief verenigingsmail)
  • Onderhouden van contacten met derden (KNVB, gemeente, andere verenigingen e.d.)
  • Aansturing van de ledenadministratie (tijdig in- uitschrijven van leden en donateurs)
  • Het opstellen van notulen van bestuursvergaderingen
  • Het voorbereiden van de (jaarlijkse) Algemene Ledenvergadering

Taakomschrijving Bestuurslid Communicatie

• Doorontwikkelen en uitvoeren van een communicatieplan voor vv Zuidhorn
  • Verdere ontwikkeling van de website en andere digitale communicatiekanalen
  • Informatieverstrekking aan de leden, o.a. via de website
  • Uitgifte van de (digitale)nieuwsbrief en andere vormen om de leden te informeren
  • Uitbouw van ontwikkelingen op het gebied van ICT-aangelegenheden, sociale media e.d.
  • Externe communicatie
  • Contact met (regionale) kranten

Mocht je interesse hebben in een van de twee functies, of iemand weten die je hier zeer geschikt voor acht, laat het dan weten door middel van een mail aan [email protected].