Pupil van de week: Leon Stenekes uit JO11-7

31 oktober 2017 11:15

Zaterdag 21 oktober was het de beurt aan Leon Stenekes om pupil van de week te zijn bij de hoofdwedstrijd van de dag van onze Zaterdag 1. Vlak voor drie uur mocht Leon naast de scheidsrechter met de teams het hoofdveld op en de aftrap en de score openen.

Hij deed dit met volle overtuiging. Helaas deed de hoofdmacht van Zuidhorn dat in de aansluitende wedstrijd wat minder en verloor de wedstrijd met 1-2. Ondanks de teleurstelling daarover had Leon toch een onvergetelijke middag.

Hieronder de resultaten van het diepteinterview met Leon:

Na afloop was er voor  León  een lekker patatje. Hij ontving  het vaantje Pupil van de Week uitgereikt door Kees Pranger trainer NEC Delfzijl en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door Kees Bouma en het  T-shirt Pupil v.d. week  uitgereikt door Willem Brouwer