Pupil van de week: Matthijs Koers uit JO9-3

28 november 2017 17:00

Zaterdag 25 november was het de beurt aan Matthijs Koers om pupil van de week te zijn bij de hoofdwedstrijd van de dag van onze Zaterdag 1. Rond half drie uur die middag mocht Matthijs naast de scheidsrechter met de teams het hoofdveld op en de aftrap en de score openen.

Nadat Matthijs stijlvol de score geopend had was het de beurt aan de hoofdmacht van vv Zuidhorn. Ondanks de aanmoedigingen van Matthijs wist Zaterdag 1 niet te winnen, maar speelde het in een spannende wedstrijd met 1-1 gelijk tegen DESZ 1 uit Zwartsluis.

UIteraard is er ook altijd een diepte interview met de pupil van de week. Op deze vragen gaf  Matthijs  de volgende antwoorden:

Na afloop was er voor Matthijs een lekker patatje.  Hij ontving het vaantje "Pupil van de Week", uitgereikt door Kees Bouma. Daarnaast natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter en het T-shirt Pupil v.d. week,  uitgereikt door Willem Brouwer.