ZONDAG 20 MEI DE ALLERLAATSTE KANS (Teamfotoactie)

24 april 2018 8:00

Misschien heb je het bord met de schitterende teamfoto's van vorig seizoen wel eens zien hangen in de kantine. Tot en met zondag 20 mei heb jij met je team nog kans om met een verrassende foto op deze 'wall-of-fame' terecht te komen, dus doe gauw mee en lever jullie teamfoto uiterlijk 20 mei aan via [email protected]!

In samenwerking met Rudie Wiersma Fotografie...

Elk jaar hebben we een prachtige actie met Rudie Wiersma Fotografie, waarbij elk spelend lid een gratis teamfoto krijgt in de winkel van Rudie Wiersma. Dus pak je camera, maak die originele teamfoto, stuur hem snel in en profiteer! De LAATSTE KANS...!

Wat betreft het "wedstrijdelement": de drie mooiste foto’s krijgen een prominente plek op de website, in de bestuurskamer van v.v. Zuidhorn en in de kantine van sporthal Quicksilver S. Het gaat daarbij om een foto uit de categorieën pupillen, junioren en senioren. Een professionele jury van Rudie Wiersma Fotografie kiest de drie mooiste foto's uit. Daarnaast biedt v.v. Zuidhorn de overall winnaar een etentje bij McDonald's aan, bijvoorbeeld na afloop van een binnenkort te spelen toernooi.

Maak als team je eigen teamfoto en betrek de teamsponsor er bij!

Je bent vrij om de locatie en de opstelling te kiezen (denk als voorbeeld aan de foto's van vorig jaar). Dat kan op locatie bij de sponsor zijn, of ergens in het dorp, of toch gewoon ergens op de club.

Het is wel de bedoeling dat je in het tenue van v.v. Zuidhorn op de foto gaat. En het is wel handig dat je iemand er bij betrekt, die een beetje verstand van foto’s nemen heeft. Dat kan bijvoorbeeld een ouder zijn, of een vriend die een goed toestel heeft en wel vaker fotografeert.

Arend Jan Zwarteveen (die meestal de teamfoto’s maakt) heeft een aantal tips opgesteld, zodat je een beetje op weg geholpen wordt. Deze tips staan hieronder vermeld.

Alle teamfoto’s die uiterlijk zondag 20 mei 2018 aangeleverd zijn via [email protected] doen mee met de actie. Voor die foto’s geldt, dat alle spelers en begeleiders een gratis afdruk krijgen van Rudie Wiersma Fotografie.

Tips van Arend Jan Zwarteveen voor de teamfoto:

• Fotografeer niet te dicht op de achtergrond en niet in de volle zon.
  • Als er zon is, fotografeer dan in de schaduw of in tegenlicht. Anders gaat iedereen knijpen met de ogen.
  • Als je kiest voor de klassieke opstelling in rijen (2 of 3 afhankelijk van het aantal), kunnen de bankjes gebruikt worden (even vragen bij de bestuurskamer).
  • Fotografeer bij voorkeur in RAW formaat. Anders met een zo hoog mogelijke resolutie. Je hoeft de foto niet bij te snijden: Arend Jan Zwarteveen zorgt voor een algemene bewerking zodat de foto’s dezelfde look krijgen.
  • Upload de foto uiterlijk zondag 20 mei 2018 naar [email protected]. Zet in de bestandsnaam in ieder geval de naam van het team.
Succes!