KERSTZAALVOETBALTOERNOOI EDITIE 2017 ENORM SUCCES

8 januari 2018 23:45

Op donderdag 28 en vrijdag 29 december deden 220 jeugdleden van de vv Zuidhorn mee aan het jaarlijkse kerstzaalvoetbaltoernooi. Van F-junioren tot en met Meisjes-junioren, er is met veel inzet en goed spel gestreden voor elke meter. Iedereen had er plezier in!

Voor elke categorie stond er een wisselbeker op het spel en alle F- en E-junioren kregen een medaille. De toeschouwers hebben genoten van mooie acties, prima reddingen, leuke aanvallen en natuurlijk ook veel doelpunten. Alle deelnemers en deelneemsters kunnen terugzien op geslaagde toernooidagen. We willen alle toeschouwers bedanken voor hun aanwezigheid en aanmoedigingen.

EINDSTANDEN
F-junioren         winnaar    PSV
E-junioren         winnaar    HEERENVEEN
C-junioren         winnaar    PSV
D-junioren         winnaar    PSV
Meisjes D-C-B   winnaar    FEYENOORD

Zonder vrijwilligers/-sters kun je geen toernooi organiseren. Een woord van dank aan alle leiders/leidsters van de teams, scheidsrechters, sporthalbeheerders, kantinepersoneel en 'omroepers/verwerkers' van de uitslagen van de wedstrijden! En een speciaal woord van dank aan Rennie Brouwer, die ervoor zorgde dat alle scheidsrechters en begeleiders van snert en roggebrood met spek werden voorzien.

Dit speciale woord van dank geldt eveneens en zeker voor Willem Brouwer, die na 15 jaar trouwe dienst als medeorganisator besloten heeft hiermee te stoppen. Chapeau en bedankt Willem, voor deze mooie jaren als medeorganisator van de kerstzaalvoetbaltoernooien. Het waren zeer prettige, leuke toernooidagen in december, waar we vele leuke momenten, met prachtige doelpunten, goede reddingen van keepers en keepsters, samen hebben beleefd en meegemaakt"Willem, het ga je verder goed en we zien je graag aan de zijlijn bij toekomstige edities van dit toernooi!"

Op weg naar editie 2018...!!

Organisatie kerstzaalvoetbaltoernooien,
Klaas Huizenga