Pupil van de week: Ruben Steenbergen

30 januari 2018 19:45

Afgelopen zaterdag, 27 januari, was Ruben Steenbergen de pupil van de week. Het was de eerste wedstrijd na de winterstop voor onze zaterdag 1. Deze werd gespeeld op het kunstgras, omdat veld 1 te nat werd bevonden door de scheidsrechter.

Ruben kan zeker gezien worden als geluksmascotte voor onze Zaterdag 1, want ze wisten na de openingsscore door Ruben met 6-2 te winnen van Groen Geel.

Na afloop was er voor Ruben een lekker patatje. Hij ontving het vaantje pupil van de week en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door Kees Bouma en het t-shirt pupil v.d. week uitgereikt door Menno Knot.