Zuidhorn verlengt met jeugdtrainers en stelt Technisch jeugdcoördinator aan

20 maart 2018 14:00

Met Gooitzen Sikkema is overeenstemming bereikt om volgend seizoen de JO19-1 en JO19-2 te trainen. Met Gooitzen, die momenteel de JO17-1 traint, haalt de club een ervaren trainer in huis die weet wat nodig is om spelers op te leiden voor de senioren.

Daarnaast wordt Stijn Bisschop met ingang van volgend seizoen de trainer van de JO15-1. Zuidhorn is zeer tevreden over Stijn die dit seizoen de JO13-1 traint en op een keurige 2e plaats staat. We willen zijn kennis en gedrevenheid graag voor de club behouden.

Leon Balkema gaat volgend seizoen de JO17-1 trainen. Hij traint op dit moment de J019-1 en JO19-2 en doet dit prima met veel O17 spelers.

Technisch jeugdcoördinator
Leon gaat naast zijn trainerschap een nieuwe rol vervullen bij de jeugd van v.v. Zuidhorn. Hij wordt Technisch jeugdcoördinator in samenwerking met de technische commissie.

Leon gaat de trainers begeleiden op onder andere trainingsavonden. Hij zal met zijn bevlogenheid zich vooral gaan richten op de tweede jeugdteams en lager en het meidenvoetbal wat zich geweldig aan het ontwikkelen is.

We denken dat met deze rol de kwaliteit van de trainingen nog beter gaat worden. Daarnaast zullen we een completer beeld krijgen van alle jeugdleden. Meer informatie over deze rol volgt.

Kaboutervoetbal
Ook het kaboutervoetbal zal volgend seizoen weer een succes worden, want Laurens Bloem gaat dit met zijn team weer begeleiden. Voor de voorjaarsreeks die zaterdag 24 maart van start gaat zijn imiddels meer dan 50 aanmeldingen binnengekomen. Een ongekend succes voor Laurens en zijn team!

Gesprekken
De komende periode zullen er nog vele gesprekken plaatsvinden met trainers voor volgend seizoen. Zodra er meer nieuws is dan laten we dit weten.

Lijkt het jou ook leuk om een team te trainen of wil je meer informatie? Je kunt dan een mail sturen naar [email protected].