Pupil van de week: Tygo Detz

2 mei 2018 8:00

Zaterdag 21 april was Tygo Detz pupil van de week bij de wedstrijd van Zaterdag 1 tegen DZOH uit Emmen. De wedstrijd eindigde in 1-1, hoewel in de nabeschouwing in de bestuurskamer nog even werd geopperd om het doelpunt van Tygo als pupil van de week ook mee te tellen.

Tygo vond het een hele eer om samen met de scheidsrechter de teams het veld op te begeleiden. Hij kreeg een prima inzicht in hoe het er aan toe gaat als je later in het 1e elftal van vv Zuidhorn mag spelen.

Na de wedstrijd volgde het gebruikelijke diepteinterview. Op de vragen gaf Tygo de volgdende antwoorden:

Na afloop was er voor Tygo een lekker patatje. Hij ontving het vaantje "pupil van de week", uitgereikt door scheidsrechter Bert Volders. Daarnaast kreeg hij het fotolijstje met de wedstrijdposter en het t-shirt "pupil van de week", uitgereikt door trainer Kees Bouma.

NB: Omdat de fotograaf tijdelijk in Spanje verblijft, zal het fotoverslag in de loop van deze week nog toegevoegd worden.