Bestuurswijzigingen

23 juni 2018 20:00

In de vorige Algemene Leden Vergadering (10 november 2017) is onder andere aandacht gegeven aan twee openstaande vacatures: de functie “Bestuurslid Communicatie” en de functie “Secretaris”.

Op deze gepubliceerde vacatures hadden wij tot nu toe geen reacties mogen ontvangen. Daarnaast heeft zich tijdens de ALV in november 2017 niemand gemeld.

Gelukkig kunnen wij mededelen dat bovenstaande vacatures zijn ingevuld!

Wij zijn blij dat Yvette Sevinga en Marianne Verhoeven het bestuur komen versterken voor respectievelijk de functies “Bestuurslid Communicatie” en “Secretaris”. Op basis van de statuten van de voetbalvereniging zullen wij beide dames voordragen voor benoeming door de eerstvolgende (reguliere) ALV van oktober/november 2018. Formeel blijven Minne en Martijn tot aan de ALV nog aan boord, maar Yvette en Marianne gaan de taken vanaf de start van het nieuwe seizoen zoveel als mogelijk overnemen.

Daarnaast heeft Bert Brouwer, voorzitter jeugdcommissie en Bestuurslid Jeugd, aangegeven te willen stoppen. Ook voor deze positie zijn wij blij dat een opvolger is gevonden: Paul van der Boom neemt het stokje van Bert graag over, sowieso voor de resterende termijn van Bert. Wij zullen daarom ook Paul voordragen voor benoeming door de ALV in oktober/november 2018. Ook Bert blijft formeel nog aan boord tot aan de eerstvolgende ALV, maar Paul gaat reeds vanaf de start van het nieuwe seizoen invulling geven aan deze functie.

Wij wensen Yvette, Marianne en Paul veel succes met hun (bestuurlijke) taken! Uiteraard onder voorbehoud van de instemming van de leden tijdens komende ALV.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur van vv Zuidhorn,

Hessel Brandsen