seizoenskick-off bij Balk vrijdagavond 21 september

30 augustus 2018 11:45

Kom vrijdagavond 21 september om 19:30 uur naar Zalencentrum Balk en trap samen met ons het nieuwe seizoen af! De bal rolt alweer op het trainingsveld en de eerste ronde van de bekercompetitie is een feit. Wij willen het seizoen graag gezamenlijk starten door het organiseren van deze kick-off.

Kom ook en ontmoet de trainers en leiders van v.v. Zuidhorn. Wij willen graag meer ouders, die de club een warm hart toedragen, erbij betrekken.

En heb je net dat extra steuntje in de rug nodig dat je over de streep trekt om je aan te melden als vrijwilliger? Dan geven wij jou dit graag. Want zonder jullie hulp en enthousiasme geen blije voetballer(tje)s/voetbalsters op de velden van v.v. Zuidhorn.

Daarom graag tot ziens op vrijdagavond 21 september bij Balk!

Met energieke groet,
Jeugdcommissie v.v. Zuidhorn