Gezocht: kandidaten Pupil-van-de-Week

5 september 2018 11:00

Speel je in een O7-, O8- of O9-team en wil je nu al in de schijnwerpers staan? Dan ligt er een mooie kans om dit waar te maken, namelijk als Pupil-van-de-Week. Geef je snel op!

Zaterdag 1
Als je Pupil-van-de-Week bent, staat je heel wat leuks te wachten. Je bent dan te gast bij de mannen van Zaterdag 1 en je maakt van alles mee. Voor de wedstrijd ga je een kijkje nemen in de bestuurskamer, ben je aanwezig bij de teambespreking en mag je beleven hoe het er in de kleedkamer aan toe gaat.

De Aftrap
Nadat de spelers zich hebben omgekleed loop je met ze mee het veld op en voor je het weet sta je zomaar op de middenstip van ons hoofdveld! Natuurlijk mag je tijdens de wedstrijd helpen om het scorebord te bedienen.

Herinnering en Iets lekkers
Na afloop van de wedstrijd krijg je een vaantje van de scheidsrechter en in de bestuurskamer nog een bakje heerlijke patat! O ja, er worden ook foto’s gemaakt en we stellen je nog een paar vragen, zoals...

• Wat is je favoriete club?
  • Op welke school zit je?
  • In welk team speel je?

Er komt namelijk een verslagje in de nieuwsbrief Balcontact te staan. Daarnaast plaatsen we een leuk bericht op de website van v.v. Zuidhorn!

Aanmelden

Lijkt het je leuk om dit seizoen Pupil-van-de-Week te zijn? Bel dan met Willem Brouwer via 0594-504700, of meld je aan per e-mail via [email protected].

Wie weet word jij wel uitgekozen en maak je alles van dichtbij mee! Laat ons vooral weten waarom jij Pupil-van-de-Week wilt zijn. En geef bij de aanmelding ook even het volgende aan ons door: je naam, het team waarin je speelt en het telefoonnummer van je ouders.

Vriendelijke groet,
Willem Brouwer en Klaas Huizenga