Lukkien & Schultinga steekt Vrouwen 1 in nieuw tenue

1 oktober 2018 0:15

Afgelopen zaterdag ontving Vrouwen 1 uit handen van sponsor Lukkien & Schultinga nieuwe teamkleding. Dat dit de start van de competitie in de 4e klasse H volledig ten goede kwam, blijkt wel uit het wedstrijdverslag dat hieronder gepubliceerd staat.

v.v. Zuidhorn vrouwen 1 wint met ruime cijfers in nieuwe tenues gesponsord door Lukkien & Schultinga

29-09-2018 - De dames van v.v. Zuidhorn Vrouwen 1, uitkomend in de 4e klasse H, mochten de eerste competitiewedstrijd van het seizoen met een thuiswedstrijd starten tegen De Heracliden Vrouwen 1.

Na het fotomoment met de sponsor moesten de dames na het eerste fluitsignaal blijkbaar nog even wakker geschud worden en stond er al snel een 0-1 achterstand op het scorebord. Vol goede moed werd er gestreden waardoor al snel de gelijkmaker volgde. Beide teams waren strijdlustig. Toch moesten de dames van Zuidhorn nog een tegendoelpunt incasseren.

Nog voor de rust namen de dames van Zuidhorn het heft in handen en kregen de dames van de Heracliden nog 4 doelpunten om de oren. Met een ruststand van 5-2 voor Zuidhorn konden de dames de tweede helft tegemoet gaan.

Uiteindelijk werd de wedstrijd met 8-2 gewonnen. Dat smaakt toch zeker naar meer?

De dames van v.v. Zuidhorn Vrouwen 1 willen sponsor Lukkien & Schultinga bedanken voor de nieuwe tenues en hopen dat er nog vele wedstrijden gewonnen worden in deze tenues met als doel om op termijn weer in de derde klasse te gaan voetballen.

Met 8 meiden- en vrouwenteams, waarin ruim 120 meiden en vrouwen voetballen, heeft v.v. Zuidhorn een bloeiende vrouwenafdeling waarbij ook veel sponsoren betrokken zijn. Samen met deze sponsoren gaan we voor de winst!

Foto’s: Tjitske Leemburg