Materialen opruimen na afloop wedstrijden

4 oktober 2018 2:15

Hoe zit het met jouw discipline…? Hierbij een vriendelijke en dringende oproep aan alle leiding van zowel de jeugd- als seniorenteams om na afloop van de wedstrijden alle materialen op te ruimen danwel neer te zetten op de daarvoor bestemde plaatsen en eventueel te verankeren.

Denk hierbij niet alleen aan het terugplaatsen van de (kleine) doeltjes en cornervlaggen (ballenhok), maar ook aan het terugbrengen van de ranja- en theeplankjes naar respectievelijk de bestuurskamer en kantine. Let op, denk ook aan de ranja- en theeplankjes van de tegenstander!

Wat betreft de zes (nieuwe!) jeugddoeltjes op veld 3 geldt, dat deze na de wedstrijd bij de paal moeten worden teruggezet. Denk aan het slot!

De jeugddoeltjes van JO7 moeten na het laatste fluitsignaal worden teruggebracht naar (kunstgras)veld 4. En ook hier geldt weer: op slot!!

Kijk wekelijks op de veld- en kleedkamerindeling om te zien of jij met jouw team aan de beurt bent om na de laatste wedstijd(en) de materialen op te ruimen. Deze indeling hangt aan de voorkant en bij de ingang van de bestuurskamer

Van eenieder wordt verwacht, dat hij of zij gedisciplineerd zijn of haar steentje hieraan bijdraagt. Want we zijn een club met en voor elkaar!

Namens de bestuurskamer dienst bedankt voor de medewerking,
Klaas Huizenga