Bob Pontjodikromo nieuwe trainer vv Zuidhorn

14 december 2018 0:00

Nadat Kees Bouma enkele weken geleden zijn vertrek aan het eind van het seizoen aankondigde, is de vv Zuidhorn er in relatief korte tijd in geslaagd met Bob Pontjodikromo een nieuwe trainer aan zich te binden.

Bob Pontjodikromo is oud-voetballer van Hoogezand, BV Veendam, Appingedam en ACV. Op dit moment traint hij de selectie van FC Lewenborg.

De vereniging is er zeer content mee dat, na succesvolle jaren onder Kees Bouma, een trainer als Bob Pontjodikromo het stokje overneemt. Het eerste elftal heeft vele jonge spelers, die onder zijn leiding een volgende stap kunnen zetten. Naast het eerste elftal zal de nieuwe trainer ook een belangrijke schakel tussen jeugd en senioren zijn.

Het is de ambitie van de vereniging om ervoor te zorgen dat naast het eerste ook de andere senioren-elftallen zich kunnen blijven ontwikkelen. Bovendien is het voor een goede doorstroom naar de senioren van belang dat er in de jeugd de volle aandacht is voor zowel plezier als prestatie. Met Bob Pontjodikromo heeft de vv Zuidhorn een nieuwe trainer in huis die deze ambities kan waarmaken.

Klik hier voor het Persbericht.