Pupil van de week: Chris Hoekstra

20 december 2018 16:15

Zaterdag 8 december was Chris Hoekstra pupil van de week bij de wedstrijd van Zaterdag 1 tegen Glimmen 1. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden, omdat Zuidhorn nadrukkelijk mee doet voor de koppositie. Dat het uiteindelijk 3-3 werd, voelde toch als verlies, vooral ook omdat Chris vanaf de aftrap ook nog gescoord had. Deze telde helaas niet mee in de eindstand.

Chris vond het super spannend en leuk om samen met de scheidsrechter en de spelers het veld te betreden. Bij de toss mocht hij het muntje in de lucht gooien om te kijken wie er mocht aftrappen.

Na de wedstrijd volgde uiteraard het bekende diepte interview. Chris gaf de volgende antwoorden op de vragen:

Na de wedstrijd kreeg Chris de gebruikelijke cadeaus: het vaantje pupil van de week van de scheidsrechter van dienst, het t- shirt pupil van de week en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door Kees Bouma. Daarnaast kon Chris nartuurlijk genieten van het gebruikelijke patatje. Een lekkere afsluiter.