Presentatiegids 2018-2019 online

30 december 2018 0:00

Vanaf vandaag is de nieuwste presentatiegids van vv Zuidhorn digitaal beschikbaar. Scroll ‘m door, geniet van mooie verhalen en prominenten uit de regio en deel ‘m met de achterban.

Inmiddels is de drukpers afgekoeld, geniet de redactie van een korte break en kunnen de leden en sponsoren van de club door de glanspapieren versie van deze glossy bladeren.

Maar in een digitaal tijdperk als het huidige mag Balcontact, zoals de gids eigenlijk heet, natuurlijk niet ontbreken.

Klik op onderstaande link voor de digitale versie van de nieuwste presentatiegids van vv Zuidhorn.

Balcontact 2018-2019