Kaartenactie FC Groningen - Excelsior 6 april

13 maart 2019 13:30

Als lid van het Amateurconvenant met FC Groningen bieden we onze leden drie keer per jaar de mogelijkheid om voor € 10,00 per persoon een thuiswedstrijd van de FC te bezoeken.

De eerstvolgende mogelijkheid is op zaterdag 6 april. Om 19:45 uur trapt FC Groningen dan af tegen Excelsior.

In tegenstelling tot voorgaande kaartenacties vindt de verkoop rechtstreeks bij FC Groningen plaats en niet meer via een bestelformulier op de site van vv Zuidhorn.

Door te klikken op de link onderaan deze pagina kom je op de site van FC Groningen en kun je de kaarten bestellen en per e-mail laten toesturen of per post laten bezorgen.

Wees er snel bij, zodat je - zoveel als mogelijk - als groep bij elkaar kunt zitten. Voor meer informatie over deze actie en de exacte voorwaarden klik hier.

Alvast veel (kijk)plezier gewenst!

Reserveer nu kaarten voor de wedstrijd FC Groningen - Excelsior op zaterdag 6 april!