1e Ledenvergadering supportersvereniging een feit

4 april 2019 23:15

Op vrijdag 22 maart jl. hebben 20 leden de eerste vergadering van de supportersvereniging bezocht.

Op deze avond zijn verschillende activiteiten genoemd die de supportersvereniging kan organiseren. Het bestuur van de supportersvereniging gaat kijken of de komende periode - in overleg met het bestuur van vv Zuidhorn en de Stichting Sporthal Quicksilver S - een aantal activiteiten kunnen worden opgestart.

Na de pauze werd door de mensen van "Kent u deze nog" een voetbalquiz gehouden. Op de website www.kentudezenog.nl/wordsupporter meer informatie over deze mensen met Zuidhorner sport-roots.

Voor wie donateur wil worden van de supportersvereniging; dit kan voor een bedrag van €19,88, refererend aan het Oranje-gloriejaar 1988. Stuur dan een bericht naar: [email protected].

Met vriendelijke groet,
Janwim Stigter