PUPIL VAN DE WEEK: Joost Hoiting

18 april 2019 10:45

Joost had 's morgens 6 april gewonnen met zijn elftal JO9-2 en 's middags was hij Pupil van de week bij de wedstrijd van Zuidhorn 1 tegen Groen Geel. Het kon niet op!

De wedstrijd eindigde met winst ( 2-1) en Joost zag de bal twee keer in het net van de tegenstander verdwijnen. Door deze zege doet Zuidhorn in de 3e periode ook weer serieus mee en blijft het spannend aan kop.

Na afloop was er voor Joost een lekker patatje. Hij ontving het vaantje pupil van de week uitgereikt door Kees Bouma en natuurlijk het fotolijstje
met de wedstrijdposter door voorzitter Tjeerd Smid. Van Willem Brouwer kreeg Joost het T-shirt pupil v.d. week uitgereikt.

Klik hier voor het volledige fotoverslag gemaakt door onze altijd bevlogen huisfotograaf dhr. A.J. Zwarteveen.