PUPIL VAN DE WEEK: Darenzo Onder de Linden

7 juni 2019 9:45

Darenzo viel met zijn neus in de boter! Hij was pupil van de week tijdens de wedstrijd tegen Loppersum waarin de bezoekers maar liefst zes doelpunten om de oren kregen geslingerd.

Winst voor Zuidhorn en ook nog eens kampioen omdat LTC in Haren tegen Be Quick niet verder kwam dan 1-1.

Na afloop genoot Darenzo van een lekker patatje. Hij ontving het vaantje van de  scheidsrechter en natuurlijk het fotolijstje met de wedstrijdposter uitgereikt door Kees Bouma. Het T-shirt pupil v.d. week werd uitgereikt door zijn trotse opa Willem Brouwer.

Lees het wedstrijd verslag en bekijk alle foto's van Arend Jan Zwarteveen.