vv Zuidhorn zoekt trainer Dames 1 en 2

8 juni 2019 2:45

Voor zowel het eerste als het tweede dameselftal zijn wij voor het seizoen 2019-2020 op zoek naar een enthousiaste trainer, die het meiden- en damesvoetbal bij vv Zuidhorn naar een nog hoger niveau kan tillen.

Wij zijn een bloeiende vereniging, waar het meiden- en damesvoetbal een mooie ontwikkeling doormaakt.

Ben jij die bevlogen oefenmeester die - bij voorkeur - in het bezit is van het TC3-diploma en graag een bijdrage levert aan deze ontwikkeling? Dan komen wij graag met jou in contact.

Wij zoeken iemand die:

- de trainingen verzorgt op maandag en woensdag voor dames 1 en 2;
- op zaterdag aanwezig is bij de wedstrijden van dames 1 en waar mogelijk bij dames 2;
- zorgt voor afwisselende en uitdagende trainingen;
- positief en enthousiast is en
- bij voorkeur in het bezit is van een TC3 diploma.

Wat biedt v.v. Zuidhorn?

- Een passende vergoeding;
- een bloeiende vereniging;
- enthousiaste dames en
- ontwikkelmogelijkheden.

Ben je nog steeds enthousiast? Stuur dan een e-mail met motivatie naar: [email protected].