Vrouwen 30+ ongeslagen kampioen

23 oktober 2019 9:00

Afgelopen september ging de najaarscompetitie Vrouwen 30+ weer van start. Deze keer namen onze vrouwen het op tegen vv Aduard, vv Niekerk en sv Marum.

Na vier competitierondes hebben de vrouwen de 12 gespeelde wedstrijden allemaal met winst afgesloten. Een knappe prestatie van deze ‘Golden Oldies’.

De Vrouwen 30+ van vv Zuidhorn komen voor het derde seizoen op rij uit in competitieverband en vieren alweer hun tweede kampioenschap.

Elke vrijdagavond trainen de vrouwen van 20.00 uur tot 21.00 uur uur op de velden van vv Zuidhorn. Naast spelende leden zijn er ook vrouwen die alleen trainen.

We willen in de toekomst met een tweede team in de competitie uitkomen. Lijkt het je ook leuk om mee te trainen? Neem dan contact op via het volgende e-mailadres: [email protected].

We willen onze vaste sponsoren Steenhuis Makelaars en Find Hypotheken bedanken. Helaas konden zij afgelopen vrijdag niet aanwezig zijn.