Sponsor in beeld: Noordstede

4 november 2019 9:00

Als vv Zuidhorn vinden wij het onderhouden van een goede relatie met onze sponsoren belangrijk. Om dit kracht bij te zetten, brengen wij graag onze sponsoren periodiek in beeld.

Deze week is het de beurt aan Noordstede. Deze sponsor is gevestigd in de stad Groningen en heeft een goede band met Zuidhorn. Mede-eigenaar Bernard Baalman is woonachtig in het dorp en sponsort onze JO17-2, waarin zijn zoon Bowen voetbalt.

Voetballiefde
Voetbal is een rode draad in het leven van Bernard. Zijn liefde voor voetbal is hem met de paplepel ingegoten. Het hele gezin voetbalde en zijn vader was onder andere penningmeester en voorzitter van vv Zuidhorn. Zijn betrokkenheid bij de club is dus al lang geleden begonnen.

Vanaf 1970 speelde Bernard als spits (maar ook als laatste man) en was op die positie niet te stoppen. In zowel de zaterdag- als zondagteams nam hij die positie in.

Tegenwoordig is hij nog vaak langs het veld te vinden, waar hij soms staat te popelen om mee te spelen. Jammer genoeg heeft hij een knieblessure opgelopen, waardoor dat niet meer mogelijk is.

Met zijn vroegere medespelers haalt hij nog regelmatig herinneringen op. Onderstaande foto is van het seizoen 1988/1989 met stijf op links en zeer herkenbaar de heer H. Balk.

Sponsorschap vindt Bernard belangrijk, want "de jongens en meisjes moeten er goed uitzien". Wat betreft het spelen vindt hij prestatie(drang) prima, zolang plezier in het spel maar voorop staat. "Het is goed om naast je werk en dagelijkse bezigheden met je vrienden te bewegen en te ontspannen."

Momenteel is Bernard penningmeester van de club en onlangs in zijn functie herbenoemd tot en met 2021.

Het bedrijf
Noordstede geeft belastingadvies, verzorgt de boekhouding en begeleidt zzp‘ers met de administratie.

Particulier
De jaarlijks terugkerende aangifte inkomstenbelasting is voor de meeste mensen een lastige opgave. Vaak wordt de aangifte verzorgd door een familielid, vriend of kennis. De belastingregels veranderen regelmatig, waardoor de aangifte mogelijk onjuist wordt ingevuld. Met meer dan 40 jaar praktijkervaring verzorgt Noordstede voor de particulier graag uw aangifte inkomstenbelasting en andere belastingzaken.

Zzp‘ers/Startersbegeleiding
Noordstede biedt als begeleider van starters een breed pakket diensten aan, welke geheel op specifieke behoeften van de ondernemer wordt afgestemd. De ene ondernemer heeft bijvoorbeeld behoefte aan full-service begeleiding, terwijl de andere ondernemer enkel in detail wil discussiëren over strategie. Allemaal mogelijk bij Noordstede.

Fiscale adviezen
Met goede fiscale adviezen kunt u veel geld besparen. Of het nou zakelijk is, of voor uw privésituatie. Natuurlijk begint het met het op de hoogte zijn van de fiscale regels. "Wij van Noordstede kunnen u daarin begeleiden."

Neem gerust contact op met deze sponsor voor een vrijblijvende afspraak.
Noordstede, administratieve en fiscale diensten voor de (kleine) ondernemer en particulieren.

Grote markt 43a
9711 LW  GRONINGEN

Voor meer informatie: https://www.noordstede.nl.