Aankondiging en stukken ALV 15 november

31 oktober 2019 23:00

Op vrijdagavond 15 november vanaf 20.00 uur vindt bij Zalencentrum Balk de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Noteer deze datum alvast in de agenda.

De Algemene Ledenvergadering is het hoogste bestuursorgaan van onze vereniging. De leden bepalen tijdens deze bijeenkomst de koers die vv Zuidhorn vaart.

Het belangrijkste agendapunt op deze reguliere ALV is het vaststellen van de Jaarrekening 2018-2019 en de begroting 2019-2020.

Daarnaast blikt het bestuur kort terug op het afgelopen seizoen, het eerste jaar als (nieuw) bestuur. Uiteraard ontbreekt de vooruitblik met daarin de speerpunten voor het seizoen 2019-2020 niet op deze avond.

Voor de agenda en de bijbehorende stukken volg onderstaande koppelingen.

Graag tot ziens op vrijdag 15 november.