Sponsor in beeld: Peizerweg 97

25 november 2019 9:00

Als vv Zuidhorn vinden wij het onderhouden van een goede relatie met onze sponsoren belangrijk. Om dit kracht bij te zetten, brengen wij graag onze sponsoren periodiek in beeld.

Deze week is het de beurt aan Jan Stuitje. Deze sponsor is met zijn bedrijf Peizerweg 97 gevestigd in de stad. Daarnaast is hij vastgoedondernemer. Hij is woonachtig in het dorp en sponsort diverse teams. Zijn zoon Sander voetbalt in onze JO17-2. Zijn oudste zoon Matthijs in JO19-1.

Voetballiefde
Jan trapt al vanaf zijn zevende tegen een bal bij de club. Via Zaterdag 1, Zondag 1, Zondag 2 reserve 1e klasse en Zondag 5e klasse speelt hij nu nog wekelijks in het seniorenteam Zuidhorn 2.

Via het trainerschap en het leider zijn bij, destijds, de F- en E-teams rolde Jan Stuitje verder de club in. Hij is actief in de sponsorcommissie en samen met Erik Kapma, Klaas de Boer en Minne Bonnema onderhoudt hij de cont(r)acten met sponsoren en benadert hij potentiële 'geldschieters'. Deze functie binnen de club vervult hij in ieder geval tot en met 2020.

In 2015 nam hij deel aan de werkgroep, die zich hard heeft gemaakt voor de realisatie van het tweede kunstgrasveld. Destijds is ook de functie Algemene Zaken in het bestuur gekomen, die hij tot op heden vervult.

Het bedrijf: Peizerweg 97
Aan de Peizerweg 97 kun je van 10 tot maar liefst 10.000(!) vierkante meter huren. In dit succesvolle bedrijfsverzamelpand is zowel kantoor- als opslagruimte te huur. Ideaal voor e-commerce bedrijven.

De voormalig Alfa Laval-fabriek is van alle moderne gemakken voorzien: supersnel glasvezelinternet, gezamenlijke kantineruimte, volledig ingerichte vergaderruimtes en veel parkeerplaatsen voor de deur. De Peizerweg 97 biedt een veilige werkomgeving, dankzij goede camerabewaking, automatische hekken en tags voor het openen van het pand.

De bereikbaarheid is ook nog eens heel erg goed. Het is gelegen op korte afstand van het centrum, aan de noordzijde van het Stadspark en op korte afstand van de ringweg N370. Kortom: de ideale locatie voor jouw onderneming!

Contact
Neem gerust contact op met deze sponsor voor een vrijblijvende afspraak, of kom langs voor een rondleiding op deze mooie locatie.

Peizerweg 97
9727 AJ  GRONINGEN

Voor meer informatie: http://www.peizerweg97.nl.